Om klubben

Tårnby Styrkeløfter Klub drives af frivillig arbejdskraft og foreningen har eksisteret siden 1991. Klubben er medlem af Danmarks Idrætsforbund (DIF) og Dansk Styrkeløft Forbund (DSF).

TSK byder på flere forskellige former for træning i en afslappet og frisk atmosfære – til en pris, som alle har råd til. Blandt vores medlemmer finder du mange forskellige træningsmål. Nogle vil være stærke, andre vil tabe sig og andre træner med sundhed for øje. Der er plads til alle! Vi har både kvindelige og mandlige konkurrenceløftere og er repræsenteret med løftere i alle aldersklasser herunder sub-junior, junior, senior og master.

Nyt medlem?

Klubben optager løbende nye medlemmer. Hvis du er interesseret skal du kontakte Kim Dahl Hansen på mail (tsk@styrke.dk) eller telefon (22493852). Så kan I aftale en tid, hvor du kan komme og se klubben samt få en snak omkring træning.

Den typiske træningstid i klubben ligger mandag, onsdag og fredag mellem 16:00 og 18:00.

Alle er velkomne – fra den nyudklækkede motionist, den ambitiøse trænende, de dedikerede styrkeløftere eller dig, som har drømmen om en skønne dag være blandt de stærkeste i landet.

Uanset træningsmål er det et krav at der underskrives en dopingerklæring jf. TSKs dopingpolitik.

For generelle spørgsmål om kost og træning, henviser vi til Maxer.dk

Kontigent

400 kr. pr. kvartal.

Åbningstider

Åbne- og lukkevagten foretages af klubbens egne medlemmer. Derfor kan der godt blive åbnet og lukket en time før eller senere i forhold til de officielle åbningstider. Det giver nogle meget fleksible rammer til gavn for klubbens medlemmer.

Mandag-fredag: kl. 08:00-21:00
Lørdag: kl. 10:00-14:00